آترین اشتاد در نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات کرمان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات

همانطور که استحضار دارید هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات تیر ماه امسال به همت شرکت ملی صنایع مس ایران با حفظ دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، در کرمان برگزار شد. این رویداد که در نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان افتتاح شد میزبان مدیران ارشد صنعت مس کشور، مدیران استانی، فعالان صنعت، معدن و راهسازی و روسای معادن بود. شرکت آترین اشتاد نیز به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در عرصه ی صنعت معدن و البته صنعت انتقال مواد در این نمایشگاه حضور فعالی داشت.

نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات

استان کرمان با توجه به تنوع معادن مختلف از جمله مس، زغال سنگ، سنگ آهن، کرومیت و ماده ی معدنی تیتانیوم از لحاظ حجم، تنوع ذخایر، میزان استخراج و تاثیر در تولید ناخالص رتبه ی نخست کشور را دارد. همین دلایل کافی است تا هر سال نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات در کرمان برگزار شود. لازم به ذکر است که نمایشگاه معدن کرمان مطرح ترین نمایشگاه در این زمینه است و رویداد امسال نیز در وسعتی به مساحت هفت حضار متر مربع و با حضور 105 شرکت داخلی و نماینده های بین المللی، میزبان فعالان بخش صنعت و معدن بود.

در این نمایشگاه که طی چهار روز از تاریخ یکم تا چهارم تیر ماه 1399 برگزار شد، آخرین دستاوردهای اکتشاف، فرآوری، استخراج، ماشین آلات و… در معرض نمایش قرار گرفتند.

نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات

حضور آترین اشتاد در نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات کرمان

شرکت آترین اشتاد نیز به عنوان یکی از شرکت هایی که به صورت تخصصی روی واردات، تامین، طراحی و ساخت تجهیزات صنعت انتقال مواد فعالیت می کند، یکی از شرکت کنندگان مورد توجه این نمایشگاه بود که محصولات طراحی و ساخته شده ی خود را درنمایشگاه بین المللی معدن کرمان به نمایش گذاشت. از میان محصولات به نمایش گذاشته شده ی آترین اشتاد در این نمایشگاه می توان به دستگاه آپارات گرم آتری پرس، وینچ کشنده ی تسمه نقاله آتری وینچ و رزین تعمیراتی آتری پلاس که توسط خود شرکت طراحی و ساخته شده اند و البته تعدادی از محصولات وارداتی از شرکت های فلکسکو آمریکا (Flexco)، هوش آلمان (Hosch) و الیفلکس انگلستان (Eliflex) اشاره کرد.

نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات

آتری وینچ را می شناسید؟

آتری وینچ وسیله ای کارآمد برای کشیدن تسمه نقاله جهت تعمیر کردن آن است. این محصول برای اولین بار در ایران توسط شرکت آترین اشتاد با وزن بسیار کم (45 کیلوگرم) و قدرت کششی 4300 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است. از دیگر قابلیت هایی که آترین وینچ را به محصولی بسیار کارآمد تبدیل می کنند می توان به دارا بودن ریموت کنترل اشاره کرد.

مشاهده جزئیات بیشتر محصول

نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات

درباره آتری پرس بیشتر بدانید

این دستگاه اولین و تنها دستگاه آپارات گرم تسمه نقاله ساخته شده در ایران می باشد که حتی در مقایسه با نمونه های خارجی خود نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی است. از ویژگی های آتری پرس می توان به وزن کم، استفاده از برق تک فاز و سه فاز، عدم نیاز به سیستم خنک کننده با آب (بسته به نیاز مشتری مدل دارای سیستم خنک کننده با آب نیز موجود است) و… اشاره کرد.

مشاهده جزئیات بیشتر محصول

نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات

رزین تعمیراتی آتری پلاس را بشناسید

این رزین به طور ویژه برای اتصال و تعمیر تسمه نقاله و چسباندن پوشش های ضد سایش ساخته شده است. اما نکته قابل توجه در مورد آتری پلاس این است که این محصول یک چسب تماسی و یا سیمان لاستیکی نبوده و در واقع یک سیستم دو جزئی پی یو (PU) بدون ترکیبات فرا ارگانیک (VOC) می باشد.

مشاهده جزئیات بیشتر محصول

گالری تصاویر غرفه آترین اشتاد در نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آترین اشتاد در نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات کرمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.