انواع اتصالات مکانیکی شرکت فلکسکو را بشناسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم، یکی از بهترین روش های تعمیرات تسمه نقاله استفاده از اتصالات مکانیکی می باشد که از مزایای زیادی نسبت به دیگر روش ها برخوردار است. در این میان محصولات شرکت فلکسکو از نظر کیفیت و ماندگاری یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می رود. هرکدام از اسپلایس های مکانیکی شرکت فلکسکو دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند که آن ها برای تعمیر انواع تسمه نقاله ها در صنایع مختلف مناسب می سازند. در این مطلب به معرفی انواع اتصالات مکانیکی شرکت فلکسکو خواهیم پرداخت.

انواع اسپلایس های فلکسکو

اسپلایس های فلکسکو را می توان به صورت کلی به دو دسته ی مناسب برای صنایع سنگین و مناسب برای صنایع سبک دسته بندی کرد:

صنایع سنگین و نیمه سنگین:

  • اتصال BSP
  • اتصال لولایی

صنایع سبک:

  • اتصال چکشی
  • اتصال سوزنی

 

انواع اتصالات مکانیکی شرکت فلکسکو : اسپلایس مکانیکی BSP

اسپلایس مکانیکی BSP یکی از متداول ترین روش های اتصال دو سر تسمه نقاله به شمار می رود. این محصول یکی از بهترین اتصالات مکانیکی شرکت فلکسکو است که طراحی فوق العاده ای دارد و از آن در صنایعی همچون صنایع سیمان، معدن و حمل شن، ماسه، نمک، سنگریزه، سنگ های خرد شده و زغال سنگ استفاده می شود.

مشاهده جزئیات محصول

انواع اتصالات مکانیکی شرکت فلکسکو : اسپلایس لولایی

این محصول یک اسپلایس قدرتمند برای پولی هایی با قطر کم است. ساختار قدرتمند اتصال لولایی فلکسکو آن را برای تسمه نقاله هایی با قطر 6 تا 16 میلی متر ایده آل کرده است. همچنین به دلیل اینکه برش تسمه برای استفاده از اسپلایس لولایی باید منحنی باشد، انحراف های ناخواسته صورت نمی پذیرد و همین امر باعث افزایش طول عمر تسمه نقاله خواهد شد.

مشاهده جزئیات محصول

انواع اتصالات مکانیکی شرکت فلکسکو : اسپلایس سوزنی و چکشی

شرکت فلکسکو همچنین برای تعمیر تسمه نقاله های صنایع سبک مانند صنایع کشاورزی و غذایی هم اقدام به طراحی و تولید اسپلایس های سوزنی و چکشی کرده است. متریال استفاده شده در این نوع اسپلایس ها متنوع و متفاوت هستند و می توانند از آهن و پلاستیک و یا در مواردی مواد قابل مصرف در صنایع غذایی ساخته شده باشند. در کل انتخاب بهترین نوع اتصال با توجه به نوع استفاده، قطر پولی و البته ضخامت و عرض تسمه نقاله یکی از مهم ترین اقدامات لازم برای تعمیر تسمه نقاله به شمار می رود.

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “انواع اتصالات مکانیکی شرکت فلکسکو را بشناسید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.