23 الی 25 آذر 1400 در سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد کیش همراه ما باشید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نمایشگاه بین المللی فولاد 1400

شرکت آترین اشتاد در سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد 1400 که در تاریخ 23 الی 25 آذر در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره ی کیش برگزار می شود، میزبان بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود. هدف از این سمپوزیوم که به کوشش انجمن آهن و فولاد ایران تدارک دیده شده است، ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین محققین است. اتفاقی که با فراهم آوردن فرصت مناسب جهت تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردهای علمی و فنی به دنبال رفع مشکلات موجود و توسعه ی هر چه بیشتر صنعت خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی فولاد 1400

لازم به ذکر است که در کنار بیست و سومین سمپوزیوم فولاد، نمایشگاه بین المللی فولاد 1400 نیز برگزار می شود که فرصتی مناسب برای شرکت کنندگان است تا آخرین دستاوردهای صنعتی خود در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

شرکت آترین اشتاد نیز با توجه به اهمیت موارد فوق حضوری فعال در این سمپوزیوم و نمایشگاه خواهد داشت و در غرفه ی شماره 91 سالن A میزبان علاقمندان گرامی خواهد بود.

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “23 الی 25 آذر 1400 در سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد کیش همراه ما باشید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.