با آترین اشتاد در نمایشگاه بین المللی ماینکس 2022 همراه باشید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نمایشگاه بین المللی ماینکس 2022

آترین اشتاد به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت و تامین تجهیزات تعمیراتی نوار نقاله در نمایشگاه بین المللی ماینکس 2022 میزبان تمامی شرکت های فعال در صنعت و البته علاقمندان به این حوزه خواهد بود. یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس 2022) از تاریخ 29 لغایت 31 شهریور ماه 1401 در سالن شبستان مصلای امام خمینی برگزار می شود. شرکت آترین اشتاد در این نمایشگاه حضور فعالی خواهد داشت و آخرین محصولات این شرکت مانند دستگاه های پرس ولکانایز گرم تسمه نقاله و… در محل غرفه ی آترین اشتاد برای بازدیدکنندگان گرامی به نمایش گذاشته خواهند شد.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی، ماشین آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه صنایع معدنی ایران می باشد. همچنین از دیگر اهداف این نمایشگاه می توان به معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدت و صنایع معدنی کشور، هم اندیشی با مقامات، اساتید، دست اندرکاران و اندیشمندان مرتبط با حوزه، معرفی توانمندی های بخش خصوصی، معرفی منابع تامین مالی جهت طرح ها و پروژه ها و شناسایی و معرفی توانمندی های معدنی ایران اشاره کرد.

این نمایشگاه با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران ارشد بخش های دولتی و اجرائی معدن ایران، مدیران محترم سازمان های نظام مهندسی معدن استان ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مدیران وزارتخانه ها، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی، شرکت ها و موسسات سرمایه گذار، صاحبان طرح ها و پروژه های سرمایه پذیر و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

  • زمان: 29 الی 31 شهریور ماه 1401
  • محل غرفه آترین اشتاد: مصلای امام خمینی، سالن شبستان، غرفه B30
  • ساعات بازدید: 10 الی 17

بروزرسانی:

نمایشگاه بین المللی ماینکس 2022 طبق برنامه از تاریخ 29 الی 31 شهریور در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار شد و بازدیدکنندگان گرامی در تاریخ ذکر شده طی سه روز از نمایشگاه بازدید کردند. شرکت آترین اشتاد نیز از این فرصت برای نمایش محصولات خود از قبیل پرس ولکانایز گرم تسمه نقاله آتری پرس، وینچ کشنده ی تسمه نقاله آتری وینچ، کلمپ کشنده ی تسمه نقاله آتری کلمپ، رزین تعمیراتی تسمه نقاله آتری پلاس، اسکریپرهای شرکت هوش آلمان و سایر محصولات خود استفاده کرده و این محصولات را در معرض نمایش عموم گذاشت. آقایان افتخاری، طاهری، عبدلی و شیرمحمدلی طی این سه روز در نمایشگاه پاسخگوی علاقمندان فعال در حوزه ی صنعت و معدن بوده و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دادند.

در ادامه می توانید گزارش تصویری حضور شرکت آترین اشتاد در نمایشگاه بین المللی ماینکس 2022 را مشاهده کنید.

نمایشگاه بین المللی ماینکس 2022

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “با آترین اشتاد در نمایشگاه بین المللی ماینکس 2022 همراه باشید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.