28 الی 31 اردیبهشت 1401 در نمایشگاه بین المللی معدن کرمان با ما همراه باشید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شرکت آترین اشتاد که به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ی ساخت و تامین تجهیزات تعمیراتی تسمه نقاله در کشور شناخته می شود، در نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته که 28 الی 31 اردیبهشت ماه سال 1401 در استان کرمان برگزار می شود میزبان بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

استان کرمان با تنوع بسیار بالای معادن مختلف از جمله مس، زغال سنگ، سنگ آهن، کرومیت و ماده ی معدنی تیتانیوم، به لحاظ تنوع ذخایر، حجم و میزان استخراج، یکی از مهم ترین استان های معدنی کشور می باشد و به همین دلیل هر ساله میزبان نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته است. هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه و به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردهای اکتشافی، استخراجی، فرآوری، صادرات، سرمایه گذاری و ماشین آلات راه سازی است.

شرکت آترین اشتاد نیز به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه ی نوآوری در ساخت و تامین تجهیزات تعمیراتی تسمه نقاله در این نمایشگاه حضور فعالی خواهد داشت. آخرین محصولات این شرکت که شامل دستگاه های پرس ولکانایز گرم تسمه نقاله، وینچ کشنده ی تسمه نقاله، کلمپ کشنده ی تسمه نقاله و… می شوند، در نمایشگاه معدن کرمان 1401 به نمایش گذاشته خواهند شد و علاقمندان می توانند برای بازدید از آنها به غرفه ی شرکت آترین اشتاد مراجعه کنند.

 

نمایشگاه بین المللی معدن کرمان

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “28 الی 31 اردیبهشت 1401 در نمایشگاه بین المللی معدن کرمان با ما همراه باشید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.