ساخت دستگاه پرس ولکانایز گرم فولاد خوزستان

کارفرما
فولاد خوزستان
سفارش
یک دستگاه پرس ولکانایز گرم آتری پرس
مشخصات سفارش
عرض 1200 میلی متر با زاویه 90 درجه
وضعیت پروژه
تحویل داده شده
تاریخ تحویل
1400.10.14
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

پروژه ساخت و تحویل دستگاه پرس ولکانایز گرم به سفارش شرکت فولاد خوزستان

مقدمه

ولکانایز گرم نوار نقاله بهترین روش برای اتصال دو سر نوار نقاله طی فرآیند پخت لاستیک خام با ترکیب لاستیک و افزودنی های لازم در حضور گرما و فشار است. این روش به دلیل استحکام بالا و عمر طولانی تری که نسبت به سایر روش ها دارد همواره بیشتر مورد توجه قرار گرفته و ترجیح داده می شود. اما این روش بدون داشتن یک دستگاه پرس ولکانایز گرم مطمئن و کارآمد ممکن است با شکست مواجه شده و باعث کاهش طول عمر اسپلایس و نوار نقاله شود.

شرکت آترین اشتاد اولین و تنها تولیدکننده ی دستگاه پرس ولکانایز گرم با نام تجاری آتری پرس در ایران است. دستگاهی که تلفیقی از طراحی زیبا، صنعت و تکنولوژی است و تمام اجزایش با ظرافتی هنرمندانه کنار یکدیگر چیده شده اند تا پاسخگوی نیازهای تمامی خطوط تولید و انتقال مواد در ایران باشد.

دستگاه آپارات گرم آتری پرس، با طراحی منحصر به فرد، تکنولوژی پیشرفته ی کنترل باکس تاچ پنل با قابلیت فیکس نگه داشتن دما و فشار (بدون نوسان دما و فشار)، اتوهای طراحی شده مخصوص و همچنین استفاده از پرشربگ، باعث داشتن دما و فشار یکسان در تمامی نقاط اسپلایس در طول فرآیند پخت شده است. اتفاقی که باعث ارتقا چشمگیر کیفیت پخت شده و پختی یکدست و همگن را در همه نقاط اسپلایس ممکن می سازد.

همچنین آلیاژ مصرفی در ساخت تراورس های استفاده شده در ساخت دستگاه پرس ولکانایز گرم آتری پرس، به گونه ای است که در مقایسه با نمونه های خارجی خود، در زمان اعمال فشار دچار قوس و انحراف کمتری می شوند. در نتیجه حتی در مرکز اسپلایس نیز دما و فشار همانند سایر نقاط خواهد بود و کیفیت همگن و یکپارچه پخت، سبب ارتقا چشمگیر کیفیت اسپلایس و طول عمر آن خواهد شد.

پرس ولکانایز گرم فولاد خوزستان

پروژه سفارش دستگاه مورد نیاز فولاد خوزستان

دستگاه پرس ولکانایز گرم تسمه نقاله آتری پرس سری 1200-1200 در سال 1400 و به سفارش شرکت فولاد خوزستان برای اسپلایس تسمه نقاله هایی با عرض 1200 میلی متر طراحی و تولید شده است. زاویه ی اسپلایس این دستگاه با توجه به نیاز مشتری 90 درجه می باشد.

صفحه نمایش رنگی و لمسی کنترل باکس دستگاه با قابلیت تنظیم آسان، کاربر پسند و با قابلیت نمایش لحظه ای دما، فشار و مدت زمان پخت و همچنین ارائه گزارشات مختلف اسپلایس، کار اپراتور اسپلایس را به شدت آسان کرده است.

لازم به ذکر است که دستگاه آپارات گرم تسمه نقاله آتری پرس سری 1200-1200 در دی ماه 1400 پس از بازدید و تست دستگاه توسط نمایندگان اعزامی فولاد خوزستان در محل شرکت آترین اشتاد به تایید نهایی رسید و در باکس چوبی مخصوص برای این شرکت ارسال شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.