نصب و راه اندازی محصولات و تجهیزات

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بسیاری از محصولات ارائه‌شده توسط شرکت آترین اشتاد دارای مشخصات فنی خاصی است که هنگام استفاده و یا نصب، لازم است به‌دقت رعایت شوند. لذا برای حصول اطمینان از نحوه صحیح و یا رعایت درست دستورالعمل‌های نصب، این شرکت اقدام به اعزام کارشناس فنی جهت نصب می‌نماید و شما را در نصب و راه اندازی محصولات و تجهیزات یاری خواهد کرد.

به‌طور مثال نصب اسکریپرها و انحراف گیرهای  شرکت Hosch  آلمان، به دلیل جزییات فنی مهمی که حین نصب اسکریپر باید رعایت شود، می‌بایست توسط کارشناسان دوره‌دیده انجام شود.

کارشناسان این شرکت ضمن گذراندن دوره های تخصصی در شرکت Hosch آلمان و اخذ گواهینامه نصب، آمادگی و دانش فنی لازم برای انجام عملیات نصب را دارا می‌باشند.

در خصوص نصب و راه اندازی محصولات ساخته‌شده و یا  ارائه‌ شده توسط این شرکت، مثل پرس‌های ولکانایز، تجهیزات فلکسکو و… نیز این شرکت آمادگی لازم برای اعزام کارشناس جهت آموزش و نصب را دارا می‌باشد.

با توجه به گستردگی محصولات و تجهیزات ارائه‌شده توسط این شرکت که بعضاً به هنگام نصب دارای پیچیدگی و چالش‌های خاصی هستند، کارشناسان آترین اشتاد آماده هستند تا در صورت نیاز مشتری، پروسه‌ی نصب و راه‌اندازی محصولات و تجهیزات را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام داده تا از توقف طولانی‌مدت خطوط تولید جلوگیری شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین آترین اشتاد تماس بگیرید.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.