خبر: اخذ نمایندگی فروش از شرکت Hosch آلمان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شرکت آترین اشتاد در راستای خدمت رسانی و نوآوری در صنعت انتقال مواد همواره در حال تلاش برای ارائه ی راه حل های مناسب و کارآمد به مشتریان خود بوده است. در همین راستا این شرکت موفق شده است در سال 2017 نمایندگی فروش یکی از برترین شرکت های دنیا یعنی شرکت Hosch آلمان را اخذ نماید. اخذ نمایندگی فروش از شرکت Hosch آلمان از سوی شرکت آلمانی نیز به فال نیک گرفته شده و Hosch در یکی از شماره های سال 2017 نشریه اختصاصی خودش به آن اشاره کرده است.

اخذ نمایندگی فروش از شرکت Hosch آلمان

در متن این خبر آمده است:

شرکت Hosch از این پس یک نماینده ی فروش فعال در ایران خواهد داشت تا ارائه خدمات به بازار خاور نزدیک را نیز به خوبی پوشش دهد. شرکت آترین اشتاد واقع در پایتخت ایران یعنی تهران از این پس نماینده ی شرکت Hosch در ایران خواهد بود.

در ماه می گذشته جیانکارلو لومبرونو و دومینیک هینکه برای اولین بار در ایران با مدیریت اجرایی شرکت آترین اشتاد یعنی جناب آقای مهندس آرش افتخاری دیدار کردند. دو ماه بعد از این دیدار آقای هینکه دوباره به ایران بازگشتند تا آترین اشتاد، نماینده ی فروش جدید خود را در نمایشگاه معدن کرمان همراهی کنند. کرمان یکی از استان های کشور ایران است که بیش از 1000 کیلومتر با پایتخت این کشور فاصله دارد. پس از شرکت در این نمایشگاه هینکه به همراه مدیریت و پرسنل آترین اشتاد از مجموعه مس سرچشمه دیدار کرده و به معرفی محصولات Hosch در این مجموعه پرداخت.

اما این همکاری در اواسط ماه اکتبر وارد فاز جدیدتری شد. یعنی زمانی که آقای افتخاری برای یک هفته به آلمان آمدند تا در دوره های آموزشی Hosch در شهر رکلینگهاوزن شرکت کنند. این دوره ی آموزشی پنج روزه شامل تمامی موارد مربوط به نصب محصولات Hosch و تئوری ها و تمرینات مورد نیاز بوده است.

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خبر: اخذ نمایندگی فروش از شرکت Hosch آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.