آترین اشتاد در نمایشگاه بین المللی فولاد 1400

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نمایشگاه بین المللی فولاد 1400

بالاخره و با کمتر شدن محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کووید 19، بیست و سومین سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد 1400 در تاریخ 23 الی 25 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره ی کیش برگزار شد . این نمایشگاه پیش تر قرار بود در تاریخ 20 الی 22 مهرماه در جزیره کیش برگزار شود اما به علت شیوع ویروس کرونا و تشدید محدودیت های مربوط به آن به تعویق افتاده بود.

اما گردهمایی تولید کنندگان فولاد، تامین کنندگان مواد اولیه، شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی و همچنین شرکت های ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات و مواد مصرفی، زمینه ی مناسبی برای شرکت آترین اشتاد فراهم آورد تا ضمن مشارکت فعال در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی خود را با سایر شرکت های فعال در صنعت به اشتراک بگذارد.

آترین اشتاد برای اولین بار در این نمایشگاه از دستگاه پرس ولکانایز گرم آتری پرس سری 1200-1200 رونمایی کرده و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به این دستگاه بسیار کارآمد که برای اولین بار در کشور ایران ساخته شده است جلب کرد. دستگاه پرس ولکانایز گرم آتری پرس سری 1200-1200 به سفارش شرکت فولاد خوزستان و توسط شرکت آترین اشتاد برای اسپلایس گرم تسمه نقاله هایی با عرض 1200 ساخته شده است.

همچنین از دیگر محصولات مهم شرکت می توان به آتری وینچ سری 9500 اشاره کرد که سری جدید این وینچ هم برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی فولاد 1400 رونمایی شد. دستگاهی با وزن کم و قدرت کششی 3850 تا 5665 کیلوگرم که بدون نمونه ی مشابه در ایران و حتی خارج از کشور، توسط شرکت آترین اشتاد طراحی و ساخته شده است.

در دیگر بخش های غرفه نیز محصولاتی کارآمد مانند کلمپ کشنده ی تسمه نقاله (آتری کلمپ)، لیفتر تسمه نقاله (آتری لیفتر) و چسب پلیمری آتری پلاس که از دیگر محصولات شرکت آترین اشتاد هستند و محصولات وارداتی این شرکت از قبیل اتصالات مکانیکی تسمه نقاله شرکت فلکسکو، کاتر تسمه نقاله، انواع ساب های تسمه نقاله، رزین تعمیراتی الیفلکس، اتصال مکانیکی سوپر اسکرو ، اسکریپرهای شرکت Hosch آلمان و … برای علاقمندان و فعالان در صنعت به نمایش گذاشته شدند.

در این نمایشگاه آقایان مهندس افتخاری، مهندس طاهری و مهندس شیرمحمدلی پاسخگوی سوالات پر شمار بازدیدکنندگان گرامی بودند.

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آترین اشتاد در نمایشگاه بین المللی فولاد 1400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.