تعمیر تسمه نقاله استیل کورد سیمان آبیک با آتری پلاس

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تعمیر تسمه نقاله استیل کورد با آتری پلاس

انواع تسمه نقاله را به طور کلی می توان به دو دسته ی منجید دار و استیل کورد تقسیم کرد.تسمه نقاله های منجید دار از لایه های لاستیکی و یک لایه منجید با بافت پارچه ای در میان آنها تشکیل شده است اما در تسمه نقاله های استیل کورد برای بالاتر بردن مقاومت در برابر پارگی از کابل های گالوانیزه استیل استفاده می شود. کابل های استیل کورد به شکل زوج به هم تابیده شده و به صورت مساوی و در جهت طولی در داخل تسمه قرار داده شده اند. به همین دلیل تعمیر تسمه نقاله استیل کورد با آتری پلاس نکته ای قابل توجه به شمار می رود.

از تسمه نقاله استیل کورد در کارخانه های زغال سنگ، معادن، بندرها، کارخانه های استخراج و ذوب فلزات، نیروگاه ها، کارخانه های مواد شیمیایی و پتروشیمی استفاده می شود. اگر بخواهیم تسمه نقاله های استیل کورد را بر اساس عملکرد و کاربردی که دارند دسته بندی کنیم، می توانیم آنها را در چهار دسته ی مصارف عمومی، ضد فرسایش، مقاوم در برابر سرما و البته ضد آتش قرار دهیم.

تعمیر تسمه نقاله استیل کورد با آتری پلاس

اما حتی اینگونه از تسمه نقاله ها هم کاملا در برابر خرابی و پارگی مقاوم نبوده و گاهی ممکن است لایه ی لاستیکی آنها با پارگی یا خراش روبرو شود. برای تعمیر این خرابی ها در حالت معمول باید از چسب ولکانیزه و کاور لاستیکی خام استفاده کرد اما زمانی که تسمه نقاله شرکت سیمان آبیک با خرابی روبرو شد، مهندسین این شرکت از رزین تعمیراتی آتری پلاس برای تعمیر آن استاده کردند.

تسمه نقاله استیل کورد سیمان آبیک ضخامت 16 و طول دو کیلومتری دارد و استفاده از آتری پلاس برای تعمیر چنین تسمه نقاله ای واقعا قابل توجه است. همانطور که در ویدیو می بینید، یکی از کوردهای این تسمه پاره شده و از تسمه بیرون زده بوده است. بیرون زدگی کورد از داخل لایه لاستیکی تسمه می تواند این ایراد را گسترش دهد که این مشکل کاملا توسط رزین تعمیراتی آتری پلاس تعمیر شده و پس از استفاده از این محصول خط تولید سیمان آبیک بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه داده است.

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تعمیر تسمه نقاله استیل کورد سیمان آبیک با آتری پلاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.