گزارش تصویری نمایشگاه بین المللی فولاد کیش 1402

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نمایشگاه بین المللی فولاد کیش

شرکت آترین اشتاد در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فولاد 1402 که در تاریخ دوم الی چهارم آبان ماه در جزیرۀ زیبای کیش برگزار شد، میزبان مدیران، دست اندرکاران و علاقمندان به حوزه صنعت بود.

این نمایشگاه که با نام سمپوزیوم فولاد نیز شناخته می‌شود، به صورت سالانه توسط انجمن آهن فولاد ایران برگزار شده و در راستای ایجاد زمینۀ مناسب برای برقراری ارتباط میان دست اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه صنعت تلاش می‌کند.

شرکت آترین اشتاد نیز طبق روند هر سالۀ خود در این نمایشگاه حضور فعالی داشت و محصولاتی نظیر پرس ولکانایز گرم تسمه نقاله (آتری پرس)، وینچ کشندۀ تسمه نوار نقاله (آتری وینچ)، کلمپ کشندۀ تسمه نقاله (آتری کلمپ)، لیفتر نوار نقاله (آتری لیفتر) و رزین تعمیراتی آتری پلاس که همگی ساخت ایران و تولید آترین اشتاد هستند و سایر محصولات وارداتی خود را در معرض نمایش عموم قرار داد.

لازم به ذکر است که جناب آقای مهندس آرش افتخاری و سرکار خانم افتخاری به عنوان مدیران ارشد شرکت در این نمایشگاه حضور داشته و پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان عزیز بودند. در ادامه با گزارش تصویری نمایشگاه بین المللی فولاد کیش 1402 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

در همین راستا ویدیوی کوتاهی از حضور شرکت آترین اشتاد در این نمایشگاه برای شما آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ویدیوی نمایشگاه بین المللی فولاد 1402

گالری تصاویر نمایشگاه بین المللی فولاد 1402

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گزارش تصویری نمایشگاه بین المللی فولاد کیش 1402”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره
021-44985667

نیاز به مشاوره دارید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.